Fick lust...

Jag har väl i stort sett lagt ner bloggen känns det som. Men ibland får jag ett sånt sug efter att få skriva lite.
Dock har jag väl inga läsare kvar efter hur jag försummat detta. Men det är ok. Jag skriver för mig själv. Jag gillar't!

Tänker inte sitta och berätta vad jag haft för mig senaste månaderna. För det är inte ett dugg intressant.
Jobbat, firat jul, firat nyår och sånt som alla andra. Är fortfarande singel och lär så förbli ett tag.

Nu när jag väl började skriva här så inser jag att jag inte har ett dugg kul att skriva. Heh. Who would have thought?
Ska dock försöka komma igång och skriva igen. Men jag lovar inget.
Men kika in väl då och då.



Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag följer ju din blogg och d här va d första du skrivit sen i okt din toka!!! Se nu till att uppdatera om allt som händer i storstan! Puss kram

2011-01-28 @ 13:33:26
URL: http://hannavoncorswant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0