Trudeluu

Hade en helt fantastisk lördag med mina vänner.
Blev väckt av Anna på morgonen med pannkakor och skumpa! Kan det bli bättre?
Vi hade en mysdag här hemma tills vi fick pallra oss upp för att göra oss fina för middagen.
Vi satt på ett fullproppat Khopangan och hällde i oss några öl medans vi väntade på bord. Tog drygt en och en halv timme. Maten var fantastisk, as always på khopangan. Fick ett fint tomtebloss i min efterrätt. I love beeing special! Haha.
Efter middagen gick vi in på Bara vi för en öl, och tydligen en drink fylld me tequila för min del. Skönt att dem vet vad jag INTE tål. Därifrån tog vi en promenad till Metro, drack lite där, och sen va det off igen till Snaps. Sist men inte minst hamnade vi på Patricia. Jag va lagom trött där vid halv 5 snåret så jag drog med mig Anna till donken och sen snabbt in i en taxi och hem till sängen.
Igår låg vi bara på soffan hela dagen, förutom när vi tog oss ner på hörnet för att inhandla lite pizza!

Nä, nu har jag bråttom till jobbet. Ska se om jag orkar få upp en bild eller två imorgon.

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0