Yaawn

Nyss hemkommen från en lång dag på jobbet. Bara för att vi va en man kort idag så blev det en del att göra.
Men jag och chefen löste det rätt bra. Satte hans polare i baren en sväng. Åh så gott jag skrattade. Han visste ju ingenting, så jag stressade honom lite, för skojs skull. Lite busig måste man ju få vara. Right?
Blev utbjuden av en gäst oxå. Alltid fint för egot. Haha.
Tackade dock nej trots att han va rätt söt. Då sa han att han aldrig skulle komma tillbaka.
Ja, säga vad man vill men jag vet minsann hur man får folk att inte komma till restaurangen! Säg inget till chefen bara.
Tog en snabb öl på biljarden efter jobbet med två killar som hänger på jobbet. Vi lirade lite och det gick väl sådär.
Motståndaren vann hela tiden. Poop.
Är det nåt jag inte tål så är det skrytsamma, egotrippade, dåliga vinnare. Lika lite som jag tål dåliga förlorare.
Nej huh.
Aja, lägger ner detta intressanta inlägg nu för en sista cig och sen bums i säng. Ska ju ha en fabulös arbetsdag att genomlida imorgon oxå. Woop woop!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0