Märks att det vart dåligt väder.

Shit va folk vi haft senaste dagarna. Har sprungit rumpan av mig. Mycket jobbiga människor oxå. Suck.
Har folk inget vett alls när dem går ut? Inte för att jag är förvånad eg. Har sett för mycket idioter. Haha. Har väl gnällt en del över dem här i bloggen oxå va?!

Igår åkte jag och Maria till East efter jobbet och tog några öl. Jag va sjukt trött så det blev inte så många för mig. Maria däremot, hon blev skiitpackad! Som jag skrattade åt henne. Fett jobbig va hon oxå. Man måste va skitfull själv alltså för att orka umgås me sånt folk. Men men, det va rätt trevligt iaf.

Imorgon är jag äntligen ledig igen. Tvätt står på schemat. Weeee!

Ska kolla lite film nu tänkte jag.
UPP blir det. Nån som sett den?


Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0