Better get your eyes checked.

Haha, va på snaps med en kompis igår. Några snubbar bakom hade slagit vad om att min kompis va 45 och att jag va latino. Min vän är 27 och jag ser nog ut som allt annat än latino. Haha. Sjukt kul. Sen skulle jag slå vad me han, han skulle gissa min ålder och jag skulle gissa hans. 1000 spän låg i potten. Vi fick ett par års marginal. Jag gissade 35 på honom, han va typ 29 eller nåt. Han gissade 20 på mig, för tydligen blinkar jag som en 20 åring (?) Needless to say så vann ingen av oss cash. Damn it. Jag kunde känna dem rinna ur mina händer.
Jaja, ska mosa i mig lite natur godis nu innan jag somnar.
Sov gott alla gamlingar.
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0